Velkommen

til min blogg. Jeg er meg, og jeg er dønn ærlig. Som regel skriver jeg rett fra leveren, og det kan dukke opp ett og annet som du kan bli sjokkert over :P

lørdag 13. oktober 2012

Jobbhelg....

Er nok ikke så sosial av meg denne helga...kjedeli, men også greit med penger da ;)
I går var det først den faste jobben min, så var det bare å stresse hjem, hive i seg middagen, for så å fyke avgårde til støttekontakt-jobben min :)



Hehe...bestod av fiskekake, potet, grønnsaker og brunsaus...alt bortsett fra poteten var ferdig frosset i porsjonspakning :P Sånn sett er det jo bra å være alene, jeg vet stort sett hvor mye jeg spiser, så hvis jeg kjøper en pakke med feks 12 fiskekaker, så spiser jeg 3-4 i et måltid, så da fryser jeg det i 4 porsoner :) Høres ut som et veldig praktisk menneske nå, men det funker faktisk for meg. Jeg er ellers langt fra praktisk. Er bare å spørre de som kjenner meg ;)

Jeg var skikkelig utslitt i går kveld, men det var en god følelse :) Jeg elsker å være støttekontakt. Er for en person, og det er nok for meg. Men hvis du er på utkikk etter en liten jobb som ikke krever så mye, så anbefaler jeg dette. Jeg har taushetsplikt, så jeg kommer aldri til å skrive noe om personen, hva h*n heter, eller hvorfor h*n trenger støttekontakt. Men det er veldig givende, og du får noe tilbake. Kan jo si at det ikke er godt betalt, ikke i det hele tatt, men for meg så er det ikke pengene det gjelder akkurat her :)

Det har gått i ett i dag også, først den vanlige jobben min, og etterpå koooooooos med min yngste nevø. 2 år og har tanta akkurat der han vil ha henne ;) Spurte søstra mi i går om jeg kunne få låne han i ettermiddag. Vi spiste middag og koste oss, helt til han fant ut at tanta ikke hadde godterier i huset, og ho kom fram med sjokoladepudding, og det skulle han ihvertfall ikke ha, og ikke skulle den stå på bordet heller. Og ikke ville han gi seg heller, han ville ha godteri, så da var det bare å få tak i svigerbror og høre om han kunne komme ned med litt til han (jeg bor i kjelleren ;) ). Da var tantegullet strålende fornøyd, spiste tom litt pudding, uten vaniljesaus :P Herlig unge, men sta som f... :D

Haha skikkelig herlig bilde, jeg sliten og ikke helt stelt og håret ser ut som et kråkereir, og gullet med sjokoldebarter ;) Jaja....

Jobb i morgen også, men da bare støttekontakt :D Gleder meg :D Ha en fortsatt koselig lørdag folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar